دپارتمان خلاقیت

Creative girl has new idea. Vector creativity concept. Young student with smartphone illustration. Idea light bulb, girl character thinking

خلاقیت مهمترین گام تبلیغات

هر آنچه که بعنوان استراتژی یا اهداف تبلیغاتی و یا خود تبلیغات در ذهن یا رو کاغذ ها می آید، در دپارتمان خلاقیت آژانس تبلیغاتی هور، نمود بیرونی و عینی پیدا می کند.
دپارتمان خلاقیت از نویسندگان ، طراحان گرافیک ، فیلمسازان و سایر عوامل تشکیل شده و آنچه به عنوان اطلاعات و آمار و تحلیل و راهکار به ایشان داده می شود، تبدیل به خروجی تبلیغاتی خواهد شد.
این خروجی تبلیغاتی در وهله اول شامل پیامی است که باید به مخاطب یک کسب و کار داده شود تا اهداف فروش حاصل شود. در این دپارتمان روش ارتباط با مخاطب، از جمله رسانه های قایل استفاده، مشخص و برای تولید خوراک مورد مصرف هر رسانه تصمیم گیری می شود.

مهمترین کاری که یک تیم خلاق می کند ایجاد تمایل در مخاطب برای خرید از خدمات یا محصولات یک کسب و کار با شیوه هایی جذاب و هیجان انگیز است.

دپارتمان خلاقیت آژانس تبلیغاتی هور سعی میکند برای درک بهتر مخاطب از یک کسب و کار، شیوه هایی را بکار برد تا تصویر مناسبی از آن در ذهن مخاطب هدفش شکل گیرد. عمده کسب و کار ها تصور می کنند همانگونه که خود کسب و کارشان را دوست دارند و به محصولاتشان اطمینان دارند، مردم نیز چین تصوری از آنان دارند. اما حقیقت این است که برای رسیدن به یک برند محبوب، این حس مثبت بایستی در ذهن مخاطبان شکل بگیرد.

 

مراحل انجام پروژه 

تایید پروپزال

پیش تولید

فیلمبرداری عکاسی

تدوین

ارائه اولیه و اصلاحات

تحویل

Mask-Group-42@2x-min