advertising Agency

تحقیق و تحلیل جایگاه برند

  • تحقیق درباره وضعیت موجود و تحلیل آن
  • بازارسنجی (تعیین مخاطب هدف، تحلیل رقبا، الزامات جغرافیایی و…)
  • تحقیق، تعیین و تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها (SWOT)
  • بررسی تصویر برند در فضای وب، شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، توییتر و…)
  • بررسی تصویر برند در فضای خبرگزاری‌های رسمی

طراحی استراتژی‌های ارتباطی کمپین

خاصیت استراتژی در کمپین‌ها معنابخشی به چشم‌انداز کمپین و یکپارچه‌سازی برای رسیدن به یک هدف است.

  • تعیین استراتژی برند
  • تعیین استراتژی بازاریابی
  • تعیین استراتژی رسانه‌ای برای روابط عمومی
  • تعیین استراتژی محصول، توزیع، قیمت‌گذاری و ترفیع
  • تعیین استراتژی تبلیغاتی
  • در مرحله تعیین استراتژی، مسیر رسیدن به هدف تبلیغاتی را طراحی می‌کنیم.
  • از استراتژی به خلق کانسپت می‌رسیم و پس از آن مراحل زیر طی می‌شود.
  • ایده پردازی بر اساس کانسپ اصلی
  • ساختار محتوای ATL، BTL، TTL، رپورتاژ آگهی و…
  • تحلیل و انتخاب رسانه در قالب ساختار مشخص شده
  • طراحی مسیرهای یکپارچه‌سازی مفهومی برای تمام قسمت‌های کمپین
  • تخصیص بودجه

ایده‌پردازی

در ساختارهای تجاری امروز بدون شک هیچ چیز ارزشمندتر از ایده نیست. ایده هویت است، خلاقیت است، ارزش رقابتی و تنها راه باقی ماندن در رقابت است. در شرکت تدبیر پاسارگاد شرق پیچیده‌ترین و علمی‌ترین فرآیندهای طراحی و خلق ایده را طی می‌کنیم تا با اطمینان کامل مزیتی غیر قابل رقابت برای مشتریان‌مان ایجاد نماییم. از دو جنبه علمی-تخصصی و هنری-خلاقانه به ایده‌های با ارزشی می‌رسیم. ایده‌هایی که هم نقاط قوت مشتری را به خوبی برجسته می‌کنند و هم به آن‌ها معنای عمیق‌تری می‌بخشند.

  • طراحی مفهوم مرکزی کمپین
  • طراحی ایده‌های اصلی کمپین
  • طراحی شعار تبلیغاتی از جمله اسلوگان، تگ‌لاین و…
  • نگارش سناریوی تلویزیونی و رادیویی
  • نگارش کپشن
  • نگارش متن‌ در هر قالب رسانه‌ای
  • طراحی ویژگی‌های مسکات
  • طراحی جینگل
  • طراحی نام و ویژگی‌های لوگو

تولید تیزر، فیلم صنعتی و رپورتاژ آگهی

یکی از نقاط قوت شرکت تدبیر پاسارگاد شرق این است که دارای یک تیم تولید چابک و منسجم می‌باشد. تیم تولید فاصله ایده تا اجرا را با بهترین کیفیت و کوتاه‌ترین زمان ممکن طی می‌کند. این تیم از بهترین افراد صاحب نام در حوزه‌های مختلف تولید تیزر استفاده می‌نماید تا بهترین خروجی ممکن را ایجاد نماید.

دیجیتال مارکتینگ

  • وب‌سایت، بلاگ، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات دیجیتال
  • مشاوره (برای آغاز فعالیت و ادامه فعالیت)
  • تدوین استراتژی
  • طراحی و اجرای کمپین
  • مشاوره برای چگونگی ارتباط با مخاطبان و جذب ارگانیک مخاطب
  • فعالیت در زمینه بنرهای تبلیغاتی
  • همکاری با واینرهای شبکه‌های اجتماعی
  • پایش وضعیت موجود
  • تدوین استراتژی فعالیت کوتاه و بلند مدت
  • طراحی UI/UX
  • طراحی و تولید محتوا (عکس، ویدیو، متن و…)
  • SEO (بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو)

طراحی گرافیک

شرکت تدبیر پاسارگاد شرق دارای یک تیم خلاق گرافیک می‌باشد. ایده‌های خلاق و اجرای خلاقانه‌ی ایده‌ها باعث شده است متفاوت‌ترین و جذاب‌ترین آرت‌ورک‌های ممکن در کمپین‌های مختلف طراحی و اجرا شوند. این آرت‌ورک‌ها در مقایسه با آرت‌ورک‌های کمپین‌های تبلیغاتی شرکت‌های رقیب اساسا دارای تفاوت بصری چشمگیری می‌باشد. طراحی هویت بصری برند نیز به شکل کاملا حرفه‌ای در این بخش انجام می‌گیرد.

  • آرت‌ورک
  • طراحی لوگو و لوگوتایپ
  • طراحی برندبوک، بروشور و کاتالوگ
  • تبلیغات محیطی
  • طراحی پکنیگ
  • طراحی هویت بصری برند
  • طراحی کاراکتر
  • استوری بورد
  • طراحی کانسپت

جلوه‌های ویژه بصری

شرکت تدبیر پاسارگاد شرق دارای دپارتمان مستقل و متخصص در زمینه‌ی جلوه‌های ویژه بصری می‌باشد. این دپارتمان با حضور افراد مجرب باعث شده است تا محدودیتی در ایده‌های تیم خلاقیت وجود نداشته باشد و تمام ناممکن‌ها با تخصص و دانش افراد تیم جلوه‌های ویژه بصری ممکن می‌شود.

  • جلوه‌های ویژه کامپیوتری
  • انیمیشن دو بعدی و سه بعدی
  • موشن گرافیک
  • موشن کمیک
  • طراحی و اجرای کاراکتر
  • مدلسازی سه بعدی
  • و…

برنامه‌ریزی کمپین‌های تخصصی رسانه‌ای

شرکت تدبیر پاسارگاد شرق به طور ویژه با یک تیم مجرب در زمینه‌ی طراحی و اجرای کمپین خبری و رسانه‌ای صاحب سبک می‌باشد. کمپین‌های موفق دولتی و خصوصی زیادی در این زمینه به مرحله اجرا رسیده است.

پذیرش و‌پخش سازمان صدا و سیما

شرکت تدبیر پاسارگاد شرق با توجه به صبغه‌ی طولانی در صنعت تبلیغات و تعامل با ارگان‌های مختلف در زمینه تبیلیغات توانسته است بهترین تعاملات و ارتباطات را در زمینه پذیرش و پخش سازمان داشته باشد و با ارائه بهترین پیشنهادات در حوزه‌ی پخش، مشتری را به ایده‌آل‌ترین حالت ممکن برای نمایش محتوای تبلیغاتی‌اش راهنمایی نماید. مشاوره و انجام محاسبات قراردادهای تلویزیونی در این بخش به شکل کارشناسی‌شده ارائه می‌شود. همچنین تحلیل و شناسایی برنامه‌های در حال پخش از شبکه‌های صدا و سیما به مشتری امکان تصمیم‌گیری بهتری می‌دهد.

برگزاری ایونت تبلیغاتی و طرحهای ترویجی فروش

طراحی رویداد به تناسب بریف و مساله مشتریان پیشنهاد و اجرایی می‌گردد.

طرح‌های ترویجی فروش نیز در ادامه تحقیقات بازار و در راستای استراتژی‌های بازاریابی و تبلیغاتی طراحی و اجرا می‌شوند.

سنجش اثربخشی کمپین

  • سنجش اثر بخشی آنلاین و آفلاین هر بخش از کمپین
  • پایش میدانی (تحقیقات بازار، پرسشنامه و…)
  • پایش فضای مجازی
  • افکار سنجی و تشخیص نظرات مثبت و منفی پیرامون برند و کمپین‌های تبلیغاتی آن
  • پایش دائمی عمده‌ی خبرگزاری‌های فارسی زبان (بررسی اخبار، کامنت‌های کاربران و جهت‌گیری آن‌ها)
  • پایش دائمی شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (بررسی مطالب منتشرشده، جهت‌گیری، میزان بازدید و میزان درگیری مخاطب)
© 2019 | Designed & Developed By : Ali Jadidi